Saturday, July 2, 2022

روسی افواج نے سیویرو ڈونیسٹک سے انخلا کے تمام راستے کاٹ دیئے

روسی افواج نے سیویرو ڈونیسٹک سے انخلا کے تمام راستے کاٹ دیئے
June 14, 2022 ویب ڈیسک

سیویروڈونیسٹک (92 نیوز) - روسی افواج نے سیویروڈونیسٹک سے انخلا کے تمام راستے کاٹ دیئے، بمباری سے متعدد شہری زخمی ہوگئے۔ سیویروڈونیسٹک کے تمام پل تباہ ہونے سے شہر تک پہنچنا ناممکن ہوگیا۔

علاقائی گورنر سرگئی گائیڈائی نے کہا کہ شہر کا آخری پل تباہ ہو گیا تھا، جس سے باقی شہری پھنس گئے تھے اور انسانی امداد کی فراہمی ناممکن ہو گئی تھی۔

یوکرین نے سیویروڈونیتسک کے دفاع میں مدد کے لیے مزید مغربی بھاری ہتھیاروں کے لیے تیزی سے فوری مطالبات جاری کیے ہیں، جس کے بارے میں کیف کا کہنا ہے کہ مشرقی ڈونباس کے علاقے اور جنگ کے دوران، اب اس کے چوتھے مہینے میں جنگ کی کلید ہو سکتی ہے۔

صدر ولادیمیر زیلنسکی نے کہا کہ مشرقی ڈونباس کی جنگ یورپی تاریخ کی سب سے سفاخانہ جنگ کے طور پر ختم ہو جائے گی۔ لوہانسک اور ڈونیٹسک کے صوبوں پر مشتمل اس علاقے پر روسی علیحدگی پسندوں کا دعویٰ ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے لیے اس جنگ کی قیمت بہت زیادہ ہے۔ یہ صرف خوفناک ہے۔

"ہم روزانہ اپنے شراکت داروں کی توجہ اس حقیقت کی طرف مبذول کراتے ہیں کہ یوکرین کے لیے جدید توپ خانے کی کافی تعداد ہی ہمارے فائدے کو یقینی بنائے گی۔"

یوکرینی صدر کا کہنا ہے جنگ فیصلہ کن موڑ پر پہنچ چکی، مغرب جدید ہتھیار فراہم کرے۔

کریملن کے ترجمان دمتری پیسکوف نے پیر کے روز کہا کہ روس کا بنیادی ہدف ڈونیٹسک اور لوہانسک کی حفاظت کرنا ہے، جب ایک علیحدگی پسند علاقے کے رہنما نے ماسکو سے اضافی فوجیں طلب کیں۔

صدارتی مشیر میخائیلو پوڈولیاک نے کہا کہ یوکرین کو دیگر بھاری ہتھیاروں کے علاوہ 1,000 ہووٹزر، 500 ٹینک اور 1,000 ڈرونز کی ضرورت ہے۔

ماسکو نے تازہ ترین کئی رپورٹس جاری کی ہیں جس میں کہا گیا ہے کہ اس نے امریکی اور یورپی ہتھیاروں اور آلات کو تباہ کر دیا ہے۔

روس کی وزارت دفاع نے کہا کہ اعلیٰ درستگی کے حامل میزائلوں نے ڈونیٹسک کے شمال مغرب میں اڈاچنے میں ریلوے اسٹیشن کے قریب حملہ کیا، جو یوکرائنی افواج کو فراہم کیے گئے سامان کو نشانہ بنایا۔

ٹیلیگرام پر یوکرین کی وزارت داخلہ نے کہا کہ اڈاچنے اتوار سے پیر کی رات میں روسی حملے کا نشانہ بنا، یہ بتائے بغیر کہ آیا ہتھیاروں کو نشانہ بنایا گیا تھا۔

ماسکو نے یوکرین کو ہتھیار بھیجنے پر امریکہ اور دیگر ممالک کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے اور دھمکی دی ہے کہ اگر مغرب نے طویل فاصلے تک مار کرنے والے میزائل فراہم کیے تو وہ نئے اہداف کو نشانہ بنائے گا۔

پولیٹیکو نے پیر کو دیر گئے کئی نامعلوم اہلکاروں کے حوالے سے اطلاع دی کہ یورپی کمیشن یوکرین کو یورپی یونین کے امیدوار ملک کے طور پر سرکاری درجہ دینے کی سفارش کرے گا۔

کمیشن کی صدر ارسولا وان ڈیر لیین نے ہفتے کے روز کہا کہ یوکرین کی شمولیت کی درخواست پر یورپی یونین کے ایگزیکٹو کی رائے اس ہفتے کے آخر تک تیار ہو جائے گی۔