Friday, February 3, 2023

روس کا یوکرین کے کئی شہروں پر میزائلوں سے حملہ، لڑکی سمیت 3 افراد زخمی

روس کا یوکرین کے کئی شہروں پر میزائلوں سے حملہ، لڑکی سمیت 3 افراد زخمی
December 30, 2022 ویب ڈیسک

ماسکو/ کیف (92 نیوز) - روس نے یوکرین کے کئی شہروں پر میزائلوں سے حملہ کردیا، لڑکی سمیت 3 افراد زخمی ہوگئے۔

یوکرینی حکام نے کہا تازہ کارروائی جنگ کے آغاز سے روس کے سب سے بڑے میزائل حملوں میں شامل ہے، یوکرینی دارالحکومت کیف سمیت کئی شہروں کو نشانہ بنایا گیا۔ روسی فورسز نے یوکرین پر ایک سو بیس میزائل داغے، چون کو ایئر ڈیفنس سسٹم نے فضا میں تباہ کردیا۔

صبح 2.00 بجے کے کچھ دیر بعد کیف کی شہری حکومت نے اپنے ٹیلیگرام میسجنگ ایپ چینل پر ہوائی حملے کے سائرن کے بارے میں الرٹ جاری کیا اور رہائشیوں سے پناہ گاہوں میں جانے کے لیے کہا۔

یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی نے جمعرات کی رات ایک ویڈیو خطاب میں کہا کہ وسطی، جنوبی، مشرقی اور مغربی یوکرین میں فضائی کمانڈز نے جمعرات کو 54 روسی میزائلوں اور 11 ڈرونز کو پسپا کر دیا۔

زیلنسکی نے تسلیم کیا کہ زیادہ تر علاقے بجلی کی بندش کا شکار ہیں۔ زیلنسکی نے کہا کہ جن علاقوں میں بجلی کا نقصان "خاص طور پر مشکل" تھا ان میں دارالحکومت کیف، جنوب اور آس پاس کے علاقے اوڈیسا اور کھیرسن، اور پولینڈ کے ساتھ مغربی سرحد کے قریب لیویو کے ارد گرد کے علاقے شامل ہیں۔

وزارت دفاع نے ایک بیان میں کہا کہ تازہ ترین حملوں میں 18 سے زیادہ رہائشی عمارتیں اور 10 اہم بنیادی ڈھانچے کو تباہ کر دیا گیا۔

حالیہ مہینوں میں توانائی کے بنیادی ڈھانچے کو نشانہ بنانے والے روسی فضائی حملوں کی لہروں نے اکثر منجمد درجہ حرارت میں لاکھوں افراد کو بجلی اور حرارت سے محروم کر دیا ہے۔

یوکرین کی چھوٹی مسلح افواج نے حملہ آور روسی فوجیوں کے خلاف میدان جنگ میں کئی فتوحات حاصل کی ہیں لیکن کئی مہینوں سے زیلنسکی نے مغربی ممالک سے فضائی دفاع میں اضافی مدد کی درخواست کی ہے۔ اس مقصد کے لیے، امریکہ نے گزشتہ ہفتے تقریباً 2 بلین ڈالر کی مزید فوجی امداد کا اعلان کیا، جس میں پیٹریاٹ ایئر ڈیفنس سسٹم بھی شامل ہے، جو ہوائی جہاز، کروز اور بیلسٹک میزائلوں سے تحفظ فراہم کرتا ہے۔

ماسکو نے بارہا شہریوں کو نشانہ بنانے کی تردید کی ہے لیکن یوکرین کا کہنا ہے کہ اس کی روزانہ کی بمباری سے شہروں، قصبوں اور ملک کی بجلی، طبی اور دیگر بنیادی ڈھانچہ تباہ ہو رہا ہے۔