Monday, January 17, 2022
براہراست ٹی وی براہراست نشریات(UK) آج کا اخبار English News
English News آج کا اخبار
براہراست ٹی وی براہراست نشریات(UK)

روس کا یوکرائن پر چھوٹے ہتھیاروں سے حملہ، کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں

روس کا  یوکرائن پر چھوٹے ہتھیاروں سے حملہ، کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں
January 15, 2022 ویب ڈیسک

کیف (92 نیوز) روس کا یوکرائن پر چھوٹے ہتھیاروں سے حملہ، کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں۔

یوکرائن کے معاملے پر روس اور نیٹو کے درمیان کشیدگی میں اضافہ ہوا ہے، یوکرائن کی جانب سے الزام عائد کیا گیا ہے مشرقی یورپ کی سرحد پر روسی فوج نے چھوٹے پیمانے پر حملہ کیا ہے جس میں کسی قسم کے جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں۔

امریکا اور روس کے درمیان بھی معاملات خراب ہوچکے ہیں۔ روس نے الزام عائد کیا ہے کہ امریکا یوکرائن میں روس مخالف تنظیم کو گوریلا ٹریننگ دے رہا ہے۔

مشرقی یوکرائن کی سرحد پر روسی فوج اور یوکرائن کی فورسز کی چھوٹے پیمانے پر جھڑپوں کی اطلاعات آنا شروع ہوچکی ہیں۔

نیٹو نے بھی یوکرائن کے داخلی معاملات میں براہ راست مداخلت کا عندیہ دے دیا۔ نیٹو کی جانب سے کہا گیا ہے کہ یوکرائن پر ہونے والےسائبر حملے کے بعد سسٹم کو بحال کرنے میں تعاون کرسکتے ہیں۔

روس نے خبردار کیا ہے کہ یوکرائن کے معاملے پر امریکا غیر جانبدار نہ رہا تو کیوبا اور برازیل میں فوج تعینات کردیں گے جبکہ امریکا نے کہا ہے کہ روس نے کیوبا اور برازیل فوج بھیجی تو خطرناک نتائج کا سامنا کرنے پڑسکتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ روس پر اقتصادی پابندیاں عائد کرنے سے مغرب کو گیس اور تیل کی سپلائی متاثر ہو گی جس سے یورپ میں مہنگائی اور توانائی کی قلت کا بحران جنم لے سکتا ہے، روس اگر یوکرائن کے حوالے سے اپنے عزائم میں کامیاب ہوگیا تو بلغاریہ براہ راست روس کے زیر سایہ جاسکتا ہے۔

سابق جنرل سیکرٹری نیٹو راسموسن کا کہنا ہے کہ روس نے اگر یوکرائن پر حملہ کیا تو فن لینڈ اور سویڈن کو نیٹو کی ممبر شپ فوری طور پر دی جاسکتی ہے۔