Monday, October 3, 2022

پاکستان اور ترکیہ کے درمیان تجارتی معاہدے، وزیراعظم کی تقریب میں شرکت

پاکستان اور ترکیہ کے درمیان تجارتی معاہدے، وزیراعظم کی تقریب میں شرکت
August 12, 2022 ویب ڈیسک

اسلام آباد (92 نیوز) - پاکستان اور ترکیہ کے درمیان تجارتی تعلقات کے فروغ کے حوالے سے تقریب ہوئی، وزیر اعظم شہباز شریف نے بھی معاہدے پر دستخطوں کی تقریب میں شرکت کی۔

وفاقی وزیر تجارت سید نوید قمر اور ترکی کے وزیر تجارت ڈاکٹر مہمت مس نے جمعہ کو اسلام آباد میں ایک تقریب میں معاہدے پر دستخط کیے۔ اس موقع پر وزیر اعظم شہباز شریف بھی موجود تھے۔

پاکستان اور ترکیہ میں تجارتی معاہدہ خوش آئند ہے، وزیراعظم شہباز شریف

وزیراعظم شہباز شریف نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا دونوں ممالک میں تجارتی معاہدہ خوش آئند ہے، تجارتی معاہدے کیلئے سید نوید قمر نے بہت محنت کی۔

شہباز شریف نے کہا کہ ہماری لامحدود صلاحیت اور شاندار عزم کے پیش نظر اس تجارتی معاہدے پر دستخط دونوں ممالک کے درمیان تجارت اور سرمایہ کاری کو بڑھانے کے حوالے سے بلندیوں کو چھونے کا باعث بنے گا۔

اس معاہدے کی تکمیل کے لیے دونوں اطراف کی انتھک کوششوں کا ذکر کرتے ہوئے شہباز شریف نے اس معاہدے پر مکمل عملدرآمد پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ دنیا کو دکھائے گا کہ ہمارا مطلب کاروبار ہے۔

ترکیہ کے وزیر تجارت کا کہنا تھا ترکیہ اور پاکستان برادر ممالک ہیں، دونوں ممالک وزیراعظم شہباز شریف کی قیادت میں تجارتی تعلقات کو فروغ دیں گے۔

مہمت موسی نے کہا کہ انہیں پختہ یقین ہے کہ اس معاہدے سے دوطرفہ تجارت میں اضافہ ہوگا اور 5 ارب ڈالر کے ہدف کو حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔

وزیر تجارت سید نوید قمر نے کہا کہ معاہدے کے تحت دونوں ممالک نے اشیاء کی تجارت میں ایک دوسرے کو رعایتیں دی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ترکی نے پاکستان کو 231 ٹیرف لائنوں پر رعایتیں دی ہیں جب کہ پاکستان نے 130 ٹیرف لائنوں پر رعایتیں دی ہیں۔

نوید قمر نے کہا کہ یہ معاہدہ محض آغاز ہے، اس اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے کہ یہ ہمیں آزاد تجارتی معاہدے کی طرف لے جائے گا۔