Wednesday, May 18, 2022

پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن منایا جا رہا ہے

پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن منایا جا رہا ہے
May 8, 2022 ویب ڈیسک

لاہور (92 نیوز) - پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن منایا جا رہا ہے تاکہ ماؤں کی عزت افزائی کی جا سکے۔

ماؤں کو سلام پیش کرتے ہوئے وزیراعظم شہباز شریف نے اپنے پیغام میں کہا کہ ماں سے زیادہ مخلص کوئی نہیں جو ہر دکھ میں سکون کا مقام ہے۔ انہوں نے کہا کہ اللہ تعالیٰ نے ماں کے ذریعے اپنا تعارف کرایا اور ان کے قدموں کے نیچے جنت رکھی۔ انہوں نے کہا کہ ماں کی خدمت دراصل انسان کے کردار کی گواہی ہے۔ آئیے ماؤں کی خدمت کرکے اپنی دنیا اور اس کے بعد بہتر بنائیں۔

شہباز شریف نے کہا کہ ان سمیت ہر فرد کی کامیابی میں ماں کی محبت، حوصلہ اور دعائیں ہمیشہ اہم کردار ادا کرتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم فلسطین اور بھارت کے غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر کی ماؤں کو بھی سلام پیش کرتے ہیں جن کے بیٹے شہید ہوئے۔ اس دن ہم اپنے ان شہداء کی ماؤں کو سلام پیش کرتے ہیں جنہوں نے مادر وطن کی عزت و وقار کے لیے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کیا۔ ہم ڈاکٹر روتھ فاؤ جیسی عظیم ماؤں کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں جنہوں نے 55 سال تک جذام کے خلاف جنگ کی قیادت کی۔

وزیراعظم نے بلقیس ایدھی کو پورے معاشرے کی ماں کا کردار ادا کرنے پر زبردست خراج تحسین پیش کیا۔ انہوں نے دعا کی کہ اللہ تعالیٰ ان کی اپنی سمیت تمام ماؤں کی روحوں کو جنت الفردوس میں جگہ دے۔ انہوں نے کہا کہ یہ ان کی والدہ تھیں جنہوں نے ہمیں اسلام، قرآن، عاجزی، نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم اور پاکستان سے محبت کے ساتھ ساتھ مشکلات کا مقابلہ کرنے کا حوصلہ سکھایا۔

شہباز شریف نے کہا کہ آج وہ جو کچھ بھی ہیں اپنے بہادر والد اور والدہ کی دعاؤں اور تربیت کی وجہ سے ہیں۔ انہوں نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ اپنی ماؤں کی خدمت کریں کیونکہ یہ رشتہ ایک گہرا اور عظیم رشتہ ہے۔