Tuesday, February 7, 2023

عمران خان بتائیں پنجاب میں کس نے بلدیاتی انتخابات کا گلا گھونٹا؟ احسن اقبال

عمران خان بتائیں پنجاب میں کس نے بلدیاتی انتخابات کا گلا گھونٹا؟ احسن اقبال
December 31, 2022 ویب ڈیسک

لاہور (92 نیوز) - وفاقی وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے پی ٹی آئی پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ عمران خان بتائیں پنجاب میں کس نے بلدیاتی انتخابات کا گلا گھونٹا؟

ہفتہ کو یہاں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ عمران خان پاکستان کے حوالے سے مایوسی پھیلارہے ہیں۔پنجاب میں کرپشن کا بازار گرم ہے۔آئینی تقاصا ہے کہ ملک میں الیکشن نئی مردم شماری کے بعد کروائے جائیں۔

احسن اقبال نے کہا ہے کہ موجودہ مخلوط حکومت قومی مفاد پر اپنے سیاسی داؤ پر سمجھوتہ کرنے کے بعد بری طرح تباہ شدہ معیشت کی بحالی کے لیے سخت جدوجہد کر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی نے اپنے دور حکومت میں نہ صرف معیشت کو نقصان پہنچایا بلکہ اس نے امن و امان کی صورتحال کے ساتھ ساتھ دہشت گردی کے خلاف جنگ کو بھی نظر انداز کیا۔

انہوں نے الزام لگایا کہ پی ٹی آئی کو 2018 کے انتخابات میں آر ٹی ایس سسٹم کے ذریعے عمران خان نیازی کو این آر او دے کر اقتدار میں لایا گیا اور ایک ناجائز، ناتجربہ کار اور نااہل حکومت بنائی گئی۔ انہوں نے مزید کہا کہ پی ٹی آئی حکومت نے کرنسی کی قدر میں کمی اور دیگر نامناسب اقدامات کے ذریعے ملک کو بدترین مہنگائی اور قرضوں میں دھکیل دیا ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ پی ٹی آئی کے 4 سالہ دور حکومت میں 2018 سے 2021 تک معیشت کو کمزور ہونے دیا گیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اب ملک سالانہ 5000 ارب روپے قرض کی خدمات کا بوجھ اٹھا رہا ہے جو 2018 میں 1700 ارب روپے تھا۔

انہوں نے کہا کہ قرضوں کی ادائیگی کے لیے تقریباً 100 فیصد وسائل استعمال کیے جا رہے ہیں اور ملک کو چلانے کے لیے مزید قرضوں کی ضرورت ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ قوم کے لیے بہت اہم وقت ہے لیکن ہم ملک کو بحران سے نکالنے میں کامیاب ہوں گے۔

احسن نے کہا کہ معیشت اور امن پر سیاست نہیں ہونی چاہیے، امید ہے کہ عمران خان نیازی اپنی ریاست مخالف مہم بند کرکے ملک دشمنی بند کر دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ کسی بھی بین الاقوامی مالیاتی ادارے نے ملک کے نادہندہ ہونے کے بارے میں ایک لفظ بھی نہیں کہا لیکن پی ٹی آئی اور عمران خان اس بارے میں ایک نفسیاتی ماحول بنانے کی مہم چلا رہے ہیں جو دراصل قوم کے خلاف ایک ہائبرڈ جنگ ہے۔

انہوں نے الزام لگایا کہ پی ٹی آئی اور عمران پاکستان اور آئی ایم ایف اور ملک کے دیگر مالی معاونین کے ساتھ کیے گئے معاہدوں کو نشانہ بنا رہے ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ اب پی ٹی آئی نے موسمیاتی تبدیلی اور سیلاب کی وجہ سے مالی بوجھ کو پورا کرنے کے لیے بین الاقوامی مدد کے خلاف مہم شروع کر دی ہے۔