Monday, May 16, 2022

ہدایتکار اور فلمساز نواز خان کی فلم ’’ رشتے ‘‘ کا رنگا رنگ پریمیئر شو

ہدایتکار اور فلمساز نواز خان کی فلم ’’ رشتے ‘‘ کا رنگا رنگ پریمیئر شو
May 12, 2022 ویب ڈیسک

لاہور (عمران راج) - ہدایتکار اور فلمساز نواز خان کی فلم ’’ رشتے ‘‘ کا لاہور کے مقامی سینما میں رنگا رنگ پریمیئر شو ہوا۔

پریمیئر میں فنکاروں کے جھرمٹ نے چار چاند لگا دئیے۔ لیجنڈ اداکار شاہد حمید، نواز خان، صائمہ سلیم، ثمین عاصم، غانیہ شوکت، مسعود بٹ، اچھی خان، حیدر سلطان، جرار رضوی، چودھری اعجاز کامران، سوانا راچپوت، شکیل خان، مسکان رائے، سہیل راحیل ملک سمیت دیگر نے شرکت کی۔

فلم میں نواز خان، صائمہ سلیم، شاہد حمید، ثمین عاصم، جمال یوسف اور عبداللہ خان نمایاں ہیں۔ نواز خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ یہ فلم انڈسٹری کی فلم ہے، فلم گھریلو مسائل، رشتوں کی پیچیدگیوں اور احساس پر مبنی ہے۔ میں نے کوشش کی ہے فلم شائقین کو پسند آئے، فلم میں نئے کرداروں کو موقع دیا گیا ہے نواز خان نے کہا کہ میرا فلم میں سنجیدہ کردار ہے فلم کا موضوع بہت شاندار ہے۔

سینئر اداکار شاہد حمید نے کہا کہ تمام فنکاروں نے اپنے اپنے کرداروں کے ساتھ انصاف کیا۔ نواز خان نے پہلی بار ڈائریکشن کی فلم ان کی ڈائریکشن نظر آئی ہے۔

اداکارہ صائمہ سلیم نے کہا کہ خوشی ہے ملک میں فیملی فلمیں بن رہی ہیں۔ کوشش کی ہے کردار سے انصاف کروں امید ہے عوام پسند کریں گے۔ اُنہوں نے کہا کہ رشتوں کا احساس کریں کیونکہ رشتے بہت نازک ہیں انہیں سنبھالیں اور قدر کریں یہی فلم کا موضوع ہے۔

فلم کل 13 مئی سے سینماؤں میں ریلیز کی جائے گی۔