Friday, June 21, 2024

حارث رؤف کی تباہ کُن باؤلنگ، پاکستان کی افغانستان کو پہلے ون ڈے میں 142 رنز سے شکست

حارث رؤف کی تباہ کُن باؤلنگ، پاکستان کی افغانستان کو پہلے ون ڈے میں 142 رنز سے شکست
August 22, 2023 ویب ڈیسک

ہمبنٹوٹا (92 نیوز) - حارث رؤف کی سنسنی خیز باؤلنگ کی بدولت پاکستان نے ہمبنٹوٹا میں کھیلے گئے پہلے ون ڈے میچ میں افغانستان کو 142 رنز سے شکست دے دی۔

حارث رؤف کی پہلی پانچ وکٹیں اور باقی تیز گیند بازوں کی شاندار باؤلنگ نے پاکستان کی جامع فتح کو یقینی بنایا۔

ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کرتے ہوئے پاکستان کو ابتدائی دھچکا لگا کیونکہ پہلے ہی اوور میں فخر زمان آؤٹ ہو گئے۔ افغانستان کے گیند بازوں نے اسے مضبوط رکھا کیونکہ پاکستان وقفے وقفے سے وکٹیں کھوتا رہا۔ افتخار احمد کی شاندار اننگز اور شاداب خان کی اہم شراکت نے پاکستان کا مجموعی سکور 47.1 اوورز میں آل آؤٹ 201 تک پہنچا دیا۔

امام الحق کی 61 رنز کی اننگز نے اننگز کا آغاز کیا، جبکہ افتخار احمد کے 30 رنز اور شاداب خان کے 39 رنز قابلِ دفاع ہدف قائم کرنے میں اہم تھے۔ مجیب الرحمان اور محمد نبی کی قیادت میں افغان گیند بازوں نے اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس بات کو یقینی بنایا کہ پاکستان زیادہ ٹوٹل کے ساتھ بھاگ نہ جائے۔ نسیم شاہ کی طرف سے لیٹ آرڈر کی کچھ لچک نے پاکستان کو 200 رنز تک پہنچانے میں مدد کی۔

افغانستان کا تعاقب شروع سے ہی ناکام رہا کیونکہ اس نے شاہین شاہ آفریدی اور نسیم شاہ کی تیز رفتاری کے دباؤ میں ابتدائی وکٹیں گنوائیں۔ رحمان اللہ گرباز نے 18 رنز کے ساتھ کچھ مزاحمت دکھائی، لیکن افغانستان کے مڈل آرڈر کو استحکام حاصل کرنے کے لیے جدوجہد کرنا پڑی۔ حارث رؤف کی پانچ وکٹوں نے افغانستان کی بیٹنگ لائن اپ کو مکمل طور پر تہس نہس کر دیا۔

عظمت اللہ عمرزئی کی 16 کی بہادری، ریٹائر ہونے والے چوٹ کے باوجود، افغانستان کے لیے واحد چاندی کی لکیر تھی۔ ان کی اننگز 19.2 اوورز میں محض 59 رنز پر ختم ہوئی، جس سے پاکستان کو 142 رنز کی زبردست فتح ملی۔

حارث رؤف نے 18 رنز کے عوض 5 وکٹیں حاصل کیں، بلاشبہ میچ کے سٹار رہے، جس نے انہیں میچ کے بہترین کھلاڑی کا اعزاز حاصل کیا۔

اس جیت سے پاکستان نے تین میچوں کی سیریز میں افغانستان کو 1-0 کی برتری حاصل کر لی ہے۔ دونوں ٹیمیں دوسرے ون ڈے کے لیے جمعرات کو اسی مقام پر دوبارہ آمنے سامنے ہوں گی۔