Friday, August 12, 2022

ڈنمارک کے شاپنگ مال میں فائرنگ، 3 افراد ہلاک، 3 زخمی

ڈنمارک کے شاپنگ مال میں فائرنگ، 3 افراد ہلاک، 3 زخمی
July 4, 2022 ویب ڈیسک

کوپن ہیگن (92 نیوز) - ڈنمارک کے دارالحکومت کوپن ہیگن کے شاپنگ مال میں فائرنگ کے نتیجے میں 3 افراد ہلاک اور 3 زخمی ہوگئے۔

 

کوپن ہیگن میں واقعہ کے بعد ہوائی اڈے اور شاپنگ مال کے ارد گر د پولیس تعینات کردی گئی۔

وزیر اعظم میٹے فریڈریکسن نے بیان میں کہا کہ " ڈنمارک کو اتوار کی رات جب حملے کا نشانہ بنایا گیا تو بچے، نوعمر اور بالغ، بے گناہ خاندان خریداری یا باہر کھانا کھانے نکلے تھے۔

انہوں نے کہا کہ " ایک سیکنڈ میں ہمارا محفوظ سرمایہ ملک بدل گیا، ڈینز کی حوصلہ افزائی کرنا چاہتا ہوں کہ وہ اس مشکل وقت میں ایک دوسرے کے ساتھ کھڑے ہوں اور ایک دوسرے کا ساتھ دیں۔"

کوپن ہیگن پولیس نے کہا کہ مسلح افسران کو اتوار کی دوپہر کو دارالحکومت کے فیلڈز مال میں فائرنگ کی اطلاع کے بعد بھیجا گیا تھا، اور اندر موجود لوگوں سے کہا تھا کہ وہ کھڑے رہیں اور مدد کا انتظار کریں۔ مقامی میڈیا فوٹیج میں خوفزدہ خریداروں کے گروپوں کو مال سے بھاگتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

پولیس چیف تھامسن کے مطابق 22 سالہ مشتبہ شخص کو شام 5:48 پر رائفل اور گولہ بارود سمیت گرفتار کیا گیا۔ زیلینڈ کے علاقے میں حملہ آور کے کسی بھی ساتھی کی تلاش کے لیے بڑے پیمانے پر سرچ آپریشن کیا۔

پولیس چیف کا کہنا ہے کہ "ہم کوپن ہیگن میں ایک بڑی تحقیقات اور بڑے پیمانے پر آپریشن کرنے جا رہے ہیں جب تک کہ ہم یقین سے نہیں کہہ سکتے کہ حملہ آور اکیلا تھا۔"

پولیس چیف کا کہنا ہے کہ "ہم کوپن ہیگن میں ایک بڑی تحقیقات اور بڑے پیمانے پر آپریشنل موجودگی کرنے جا رہے ہیں جب تک کہ ہم یقین سے نہیں کہہ سکتے: وہ اکیلا تھا۔" اب تک کی تحقیقات میں نسل پرستانہ مقصد کی طرف اشارہ نہیں ملا۔

حکام کے مطابق ڈنمارک نے آخری بار 2015 میں ایک عسکریت پسندانہ حملہ دیکھا تھا، جب دو افراد ہلاک اور چھ پولیس اہلکار زخمی ہوئے تھے جب ایک تنہا بندوق بردار نے کلچر سنٹر کے باہر ایک شخص کو گولی مار کر ہلاک کر دیا تھا جو کہ آزادی اظہار پر بحث کر رہے تھے۔