Friday, August 19, 2022

چین کے سفیر کی وزیراعظم شہباز شریف سے ملاقات، سی پیک منصوبوں پر بات چیت

چین کے سفیر کی وزیراعظم شہباز شریف سے ملاقات، سی پیک منصوبوں پر بات چیت
July 29, 2022 ویب ڈیسک

اسلام آباد (ویب ڈیسک) - چین کے سفیر کی وزیراعظم شہباز شریف سے ملاقات ہوئی۔ ملاقات میں دو طرفہ تعلقات، سی پیک منصوبوں اور دیگر امور پر بات چیت کی گئی۔

وزیراعظم آفس کے میڈیا ونگ سے جاری بیان کے مطابق وزیراعظم نے پاکستان اور چین کے درمیان اعلیٰ سطح کے تبادلوں کی رفتار پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے 16 مئی 2022 کو چینی وزیر اعظم لی کی چیانگ کے ساتھ ایک ٹیلی فون کال میں اپنی جامع اور وسیع بات چیت اور ہر آزمائش پر پورا اترنے والی پاک چین سٹریٹجک کوآپریٹو پارٹنرشپ کو مزید گہرا اور مضبوط بنانے کے لیے اتفاق رائے کا ذکر کیا۔

وزیراعظم نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان اور چین بہترین دوست، مضبوط ترین شراکت دار اور آئرن برادرز ہیں۔ دونوں ممالک ہر طرح کے حالات میں ہمیشہ ایک دوسرے کے ساتھ کھڑے رہے ہیں اور بنیادی دلچسپی کے اہم امور پر تعاون بڑھایا ہے۔ انہوں نے پاکستان کی خودمختاری، علاقائی سالمیت اور ترقی کے لیے چین کی حمایت کو سراہا، جس میں ابھرتے ہوئے اقتصادی چیلنجوں اور عالمی سپلائی چینز اور اشیاء میں اتار چڑھاؤ سے نمٹنے کے لئے تعاون بھی شامل ہے۔

وزیر اعظم نے سی پیک منصوبوں کی تیز رفتار اور اعلیٰ معیار کی ترقی کے ذریعے سی پیک کی مکمل اقتصادی اور رابطے کی صلاحیت کو بروئے کار لانے کے لئے حکومت کے عزم پر زور دیا۔ انہوں نے پاکستان کے ترقیاتی منصوبوں میں ایم ایل-1 اور کے سی آر جیسے اہم منصوبوں کی اہمیت پر زور دیا اور سی پیک جوائنٹ کوآپریشن کمیٹی کے آئندہ 11ویں اجلاس میں ان منصوبوں کو حتمی شکل دینے کی طرف بڑھنے کی خواہش کا اظہار کیا۔