Monday, October 25, 2021
English News آج کا اخبار براہراست نشریات(UK) براہراست ٹی وی
English News آج کا اخبار
براہراست نشریات(UK) براہراست ٹی وی

گردشی قرضہ بڑھنے پر بینکوں کا جامشورو کول پاور منصوبے کیلئے قرض دینے سے انکار

گردشی قرضہ بڑھنے پر بینکوں کا جامشورو کول پاور منصوبے کیلئے قرض دینے سے انکار
September 27, 2021 --- ویب ڈیسک

اسلام آباد (سہیل اقبال بھٹی) وفاقی حکومت کے پاور پلانٹس منصوبوں کو گردشی قرضے کے باعث بڑا جھٹکا، کمرشل بینکوں نے 1 ہزار220 میگاواٹ کے جامشورو کول پاور منصوبے کیلئے قرض دینے سے انکار کردیا۔

گردشی قرضے کے باعث بینکس نئے پاور منصوبوں کیلئے قرض دینے کیلئے تیار نہیں۔ 92 نیوز کو موصول دستاویز کے مطابق پاور ڈویژن نے کول پاور منصوبے کیلئے پبلک سیکٹر ڈویلپمنٹ پروگرام سے 21 ارب روپے مانگ لئے ہیں۔ فرنٹ لوڈنگ لون کے ذریعے پبلک سیکٹر ڈویلپمنٹ پروگرام سے قرض دیا جائے گا۔

5 سال گزرنے کے باوجود جامشورو منصوبہ مکمل نہ ہوا، تاخیر کے ذمہ داران کا تعین کرنے کیلئے انکوائری شروع کردی گئی ہے۔ جامشورو کول پاور منصوبے میں سالوں تاخیر کے باعث ناقابل تلافی نقصان پہنچا ہے۔ وفاقی حکومت نے گردشی قرضے کے تباہ کن اثرات سے بچنے کیلئے متعقلہ وزارتوں کو ٹاسک بھی سونپ دیا ہے۔

جامشور کول پاور پلانٹ کو ایشیائی ترقیاتی بینک کی مالی اعانت سے شروع کیا گیا تھا۔ 10 ستمبر 2021 کو پاور ڈویژن نے وزیر خزانہ شوکت ترین کی سربراہی میں قومی اقتصادی کونسل (ایکنک) کی ایگزیکٹو کمیٹی کو آگاہ کیا کہ اس منصوبے پر سنٹرل ڈویلپمنٹ ورکنگ پارٹی (سی ڈی ڈبلیو پی) نے 6 جون کو ہونے والی میٹنگ میں غور کیا۔

پاور ڈویژن نے سفارش کی کہ 21.5 ارب روپے کی فنانسنگ موڈ میں بطور کیش ڈویلپمنٹ لون کی اجازت دی جائے۔ پاور ڈویژن پبلک سیکٹر ڈویلپمنٹ پروگرام (پی ایس ڈی پی) کو ان کی مختص رقم کی بحالی کرے گا تاکہ آئندہ مالی سالوں کے دوران جامشورو کوئلے کے منصوبے کے لیے سی ڈی ایل کے طور پر ظاہر ہونے والی 19.145 ارب روپے کی بقیہ رقم کو ایڈجسٹ کیا جا سکے۔

جامشورو پاور کمپنی لمیٹڈ پاور ڈویژن کو منصوبے کی مجموعی مالی تنظیم نو اور انتظام پر مشورہ دینے کے لیے آزاد کنسلٹنٹس کی خدمات حاصل کرے گی۔ پاور ڈویژن نے نشاندہی کی مختص رقم کی دوبارہ تقسیم کے لیے شاید ہی کوئی مالی جگہ موجود ہو۔ یہ منصوبہ بینک فنانسنگ کے لیے قابل عمل ہے لیکن سرکلر ڈیٹ کے مسائل کی وجہ سے بینک اس کی مالی اعانت کے لیے تیار نہیں ہیں۔

ایکنک نے وزارت منصوبہ بندی ، ترقی اور خصوصی اقدامات کی تجویز پر بحث منعقد کی جس کا عنوان تھا "جامشورو پاور کمپنی لمیٹڈ کو کیش ڈویلپمنٹ لون۔ 1 ہزار 220 میگاواٹ کے کوئلے سے چلنے والے پاور پراجیکٹ کے لیے فیصلہ کیا کہ پاور ڈویژن فنانس ڈویژن کی مشاورت سے پروجیکٹ کے لیے نیشنل بینک آف پاکستان فرنٹ لوڈنگ لون کے طور پر فنانسنگ کی سہولت کے انتظام کے لیے کارروائی کرے گا۔ یہ فنڈنگ اگلے سال کے پبلک سیکٹر ڈویلپمنٹ پروگرام کے ذریعے واپس لائی جائے گی۔

تازہ ترین خبریں حاصل کرنے کے لیے فوری اطلاع کی اجازت دیں

آپ کسی بھی وقت دائیں طرف نیچے بیل آئیکن پر صرف ایک کلک کے ذریعے آسانی سے سبسکرائب کر سکتے ہیں۔