Wednesday, January 26, 2022
براہراست ٹی وی براہراست نشریات(UK) آج کا اخبار English News
English News آج کا اخبار
براہراست ٹی وی براہراست نشریات(UK)

ہیوی انڈسٹریز ٹیکسلا کی گولڈن جوبلی منانے کیلئے تقریب کا انعقاد

ہیوی انڈسٹریز ٹیکسلا کی گولڈن جوبلی منانے کیلئے تقریب کا انعقاد
July 15, 2021

راولپنڈی (92 نیوز) ہیوی انڈسٹریز ٹیکسلا (ایچ آئی ٹی) گولڈن جوبلی کی تقریب جمعرات کو ہیوی انڈسٹریز ٹیکسلا میں ہوئی۔

چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔

تقریب میں یوکرین کے سفیر اور پاکستان میں جمہوریہ چین کے دفاعی اتاشی نے اپنی ریاستی کمپنیوں یوکے آر ایس پی ای ایکسپرپورٹ اور نورینکو کے اہم عہدیداروں ، پاک فوج کے اعلی عہدیداروں سمیت چیف آف جنرل اسٹاف لیفٹیننٹ جنرل ساحر شمشاد مرزا ، اور متعدد افراد نے شرکت کی۔ ایچ آئی ٹی کے خدمت گار اور ریٹائرڈ فوجی اور سول عہدیدار معززین ایچ آئی ٹی کے تاریخی ارتقا، اس کی مختلف دیسی دفاعی مصنوعات اور تکنیکی تعاون سے واقف تھے۔

چیئرمین ایچ ای ٹی، میجر جنرل سید عامر رضا نے ملک کے لئے خود انحصاری پر عمل پیرا ہوکر ایچ آئی ٹی کی کامیابیوں اور دفاعی صنعت میں اس کے شراکت کو اجاگر کیا۔ علیحدہ ویڈیو پیغامات میں، چیئرمین نورینکو گروپ - عوامی جمہوریہ چین، ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل یوکے بروورنپرم اور ڈائریکٹر جنرل یو کے آر ایس پی ای سی ایکسپورٹ یوکرین، نے کامیاب صنعت کی حیثیت سے 50 سال پورے کرنے پر ایچ ای ٹی کو مبارکباد پیش کی اور مستقل باہمی تعاون کے ذریعے مستقبل کے اہداف کے حصول کے لئے اپنی خواہش کا اظہار کیا۔

دنیا بھر میں بدلتے ہوئے اسٹریٹجک اور سیکیورٹی ماحول پر روشنی ڈالتے ہوئے مہمان خصوصی جنرل ندیم رضا نے 'ریسرچ اینڈ ڈویلپمنٹ' کے شعبے میں تکنیکی شراکت داروں کے ساتھ مقامی آبادی پر خصوصی زور دینے کے ساتھ مزید تعاون کی کوششوں کی ضرورت پر زور دیا۔

تقریب کے دوران، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا نے کتابچہ ٹینک الخالد 1 سے لیس ہونے والے سیکنڈ رجمنٹ آف آرمی کے کمانڈنگ آفیسر کے حوالے کیا۔

نورینکو، چین اور مارگلہ ہیوی انڈسٹریز ٹیکسلا کے درمیان ایچ ای ٹی کی صلاحیتوں کو بروئے کار لاتے ہوئے تجارتی سرگرمیوں کو مزید وسعت دینے کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط بھی ہوئے۔