Friday, January 28, 2022
براہراست ٹی وی براہراست نشریات(UK) آج کا اخبار English News
English News آج کا اخبار
براہراست ٹی وی براہراست نشریات(UK)

میانمار کی سیاسی رہنماء آنگ سان سوچی کو 4 سال قید کی سزا

میانمار کی سیاسی رہنماء آنگ سان سوچی کو 4 سال قید کی سزا
December 6, 2021 ویب ڈیسک

نیپیتاو (92 نیوز) میانمار کی سیاسی رہنماء آنگ سان سوچی کو 4 سال قید کی سزا سنا دی گئی۔

خبر ایجنسی کے مطابق آنگ سان سوچی کو عوام کو فوج کیخلاف اکسانے پر سزاسنائی گئی۔ صدر ون مائینٹ کو بھی چار سال قید کی سزا سنائی گئی۔

میانمار میں سوچی کی جمہوری طور پر منتخب حکومت کے خلاف بغاوت کے بعد سے بڑے پیمانے پر مظاہرے ہوئے اور کئی دہائیوں کی فوجی حکمرانی کے بعد عارضی سیاسی اصلاحات کو روکنے کے بارے میں بین الاقوامی تشویش کو جنم دیا۔

نوبل امن انعام یافتہ 76 سالہ سوچی کو ان کی نیشنل لیگ فار ڈیموکریسی (این ایل ڈی) پارٹی کے سینئر رہنماؤں کے ساتھ بغاوت کے بعد سے حراست میں لیا گیا ہے۔

انٹرنیشنل کرائسز گروپ تھنک ٹینک کے میانمار کے ماہر رچرڈ ہارسی نے کہا، "الزامات مضحکہ خیز تھے، جو مقبول رہنماؤں کے خلاف انتقامی کارروائی کے طور پر بنائے گئے تھے۔ اس لیے قصورواروں کے فیصلے اور قید کی سزائیں کوئی تعجب کی بات نہیں۔"

سوچی کو ایک درجن مقدمات کا سامنا ہے جن میں بدعنوانی کے متعدد الزامات کے علاوہ ریاستی رازوں سے متعلق ایکٹ، ٹیلی کام قانون اورکوویڈ۔19 کے ضوابط کی خلاف ورزیاں شامل ہیں، جن کی مشترکہ زیادہ سے زیادہ سزا ایک صدی سے زیادہ قید ہے۔

سوچی اور شریک مدعا علیہ ون مائنٹ کو اکسانے کے جرم میں دو سال اور کورونا وائرس پروٹوکول کی خلاف ورزی پر ایک ہی مدت کی سزا ملی۔ انہوں نے الزامات کی تردید کی تھی۔