Thursday, February 22, 2024

سینیٹ نے فلسطین میں اسرائیلی جارحیت کی مذمت کی قرارداد منظور کرلی

سینیٹ نے فلسطین میں اسرائیلی جارحیت کی مذمت کی قرارداد منظور کرلی
May 25, 2021

اسلام آباد (92 نیوز) سینیٹ نے منگل کے روز غزہ میں اسرائیلی قابض فوج کے ذریعے انسانیت کے خلاف ہونے والے جرائم کی مذمت کی متفقہ قرارداد منظور کرلی۔

قائد ایوان ڈاکٹر شہزاد وسیم کے ذریعہ پیش کی جانے والی اس قرارداد میں مختلف ممالک کے منافقت اور دوہرے معیار پر بھی شدید ناراضگی کا اظہار کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ ہم جارح اسرائیل کو جارحیت کا نشانہ بننے والے فلسطینی عوام کے ساتھ برابری کرنے کی کسی بھی کوشش کو مسترد کرتے ہیں کیونکہ یہ تنازع نہیں بلکہ یک طرفہ جنگ ہے۔

سینیٹ نے غزہ کے محصور لوگوں کو انسانی امداد پہنچانے کے حکومتی اقدام کا خیرمقدم کیا۔ ایوان نے بین الاقوامی برادری پر بھی زور دیا کہ وہ فلسطینی عوام کو فاشسٹ اسرائیلی جنگی مشین کے ہاتھوں مزید پریشانیوں سے بچانے کے لئے فوری طور پر موثر اور ٹھوس اقدامات کرے۔

ان اقدامات میں غزہ میں ناکہ بندی اٹھانا ، غزہ کے عوام کو انسانی ہمدردی کی فراہمی کی کھیپ بھیجنا ، اسرائیلی جارحیت ختم کرنے پر زور دینا ، غزہ میں آزاد مبصر ٹیمیں بھیجنا ، غزہ کی تعمیر نو میں معاونت کرنا اور اس کے خلاف جنگی جرائم کے مقدمات شروع کرنا شامل ہیں۔

ایوان نے واضح کیا کہ فلسطین کو نسل کشی ، قتل عام اور نسلی صفائی سے کم کسی بھی چیز کا سامنا نہیں ہے۔ اسرائیل ایک رنگ برنگی ریاست ہے اور جنگی جرائم اور آبادکاری استعمار کا مجرم ہے۔ یروشلم سمیت تمام مقبوضہ عرب خطوں سے اسرائیل کے مکمل انخلاء اور القدس الشریف کے دارالحکومت کے طور پر فلسطینیوں کے لئے ایک آزاد وطن کے قیام کے ساتھ ، صرف دو ریاستوں کا حل ہی قابل قبول ہے۔