Sunday, July 25, 2021
٩٢ نیوز انگلش آج کا اخبار براہراست نشریات(UK) براہراست ٹی وی
٩٢ نیوز انگلش آج کا اخبار
براہراست نشریات(UK) براہراست ٹی وی
رجحان

جرمنی اور بیلجیئم میں بارش اور سیلاب کی تباہ کاریاں جاری، ہلاکتیں 170 ہوگئیں

جرمنی اور بیلجیئم میں بارش اور سیلاب کی تباہ کاریاں جاری، ہلاکتیں 170 ہوگئیں
July 18, 2021

برلن / برسلز (92 نیوز) مغربی یورپ میں بارش اور سیلاب کی تباہ کاریاں جاری ہیں، جرمنی اور بیلجیئم میں ہلاکتوں کی تعداد 170 تک پہنچ گئی، سیکڑوں لاپتہ ہوگئے۔

خبر ایجنسی کے مطابق شدید بارشوں سے دریا بپھر گئے، ہر شے کو اپنے ساتھ بہا لے گئے، گھر، کمرشل عمارتیں، سڑکیں اور مواصلاتی نظام تباہ جبکہ بڑی تعداد میں لوگ بے گھر ہوگئے۔

آدھی صدی سے زیادہ کے دوران جرمنی کی بدترین قدرتی آفت کے سیلاب میں تقریبا 143 افراد ہلاک ہوگئے۔ پولیس کے مطابق، اس میں کولون کے جنوب میں واقع اہرویلر ضلع میں 98 کے قریب افراد شامل تھے۔

سینکڑوں افراد ابھی تک لاپتہ ہیں کیونکہ متعدد علاقوں میں پانی کی سطح زیادہ ہونے کی وجہ سے رسائی ممکن نہیں جبکہ کچھ مقامات پر اب بھی رابطے بند ہیں۔

جرمنی کے صدر فرینک والٹر اسٹین میئر نے ریاست شمالی رائن ویسٹ فیلیا میں ایرفسٹڈٹ کا دورہ کیا جہاں تباہی سے 45 افراد ہلاک ہوگئے۔

انہوں نے کہا ، "ہم ان لوگوں کے غم میں شریک ہیں جنہوں نے اپنے دوستوں، جاننے والوں، کنبہ کے ممبروں کو کھو دیا ہے۔ "ان کی تقدیر ہمارے دلوں کو چیر رہی ہے۔"

حکام نے بتایا کہ جمعہ کے روز کولون کے قریب وسسنبرگ قصبے میں ایک ڈیم کے ٹوٹنے کے بعد 700 کے قریب رہائشیوں کو نکال لیا گیا۔