اقوام متحدہ اجلاس میں مقبوضہ کشمیر پر بحث پاکستان کیلئے سفارتی کامیابی ہے، شاہ محمود


پاکستان ، مئی ، آخر ، کورونا وائرس ، بلند ترين ، سطح ، پہنچنے ، خدشہ ، شاہ محمود قریشی
06 اگست, 2020 2:39 شام

اسلام آباد (92 نیوز) وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کے اجلاس میں ہندوستانی مقبوضہ کشمیر کے معاملے پر تبادلہ خیال پاکستان کے لئے ایک اور سفارتی کامیابی ہے۔

ایک بیان میں، وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ اس معاملے پر 5 اگست کو اس وقت بحث ہوئی جب بھارت نے گذشتہ سال جموں و کشمیر کی حیثیت کے بارے میں یکطرفہ غیر قانونی اقدامات کیے تھے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ اس سے پہلے کبھی ایسا نہیں ہوا تھا کہ مسئلہ کشمیر پر یو این ایس سی میں ایک سال میں تیسری بار بحث ہو۔

پاکستان کے مستقل نمائندے منیر اکرم کے مطابق، دو اہم دستاویزات یو این ایس سی کو پیش کی گئیں، ایک کشمیر کے قانونی اور دوسرا انسانی حقوق سے متعلق۔

92 نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر خارجہ قریشی نے کہا کہ حکومت حکومتی کوششوں کے ذریعے کشمیریوں کی آواز سن رہی ہے۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ انہوں نے یو این ایس سی کے صدر کو ایک خط لکھا ہے جس میں انہیں آگاہ کیا گیا تھا کہ ہندوستانی غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر (آئی او او جے اینڈ کے) میں انسانی حقوق کی صورتحال تیزی سے خراب ہوتی جا رہی ہے، اور کونسل کو اس معاملے پر بحث کرنے کی ضرورت ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ وہ شکرگزار ہیں کہ ان کی درخواست کے 72 گھنٹوں میں نہ صرف اس مسئلے کو یو این ایس سی کے اجلاس کے ایجنڈے میں شامل کیا گیا بلکہ اس پر لمبی لمبی بحث بھی ہوئی۔ انہوں نے کہا کہ کونسل کے 15 میں سے 14 ارکان نے اس بحث میں حصہ لیا۔

وزیر خارجہ قریشی نے کہا کہ ہندوستان نے اس بحث کو روکنے کے لئے پوری کوشش کی، لیکن وہ اس میں ناکام رہا۔ انہوں نے کہا کہ یہ تاثر پیدا کرنے کی بھارتی کوشش ہے کہ کشمیر اس کا داخلی معاملہ ہے یا باہمی مسئلہ بھی ناکام ہو گیا ہے۔

وزیر موصوف نے گذشتہ روز یوتھ اتحاد پر ملک بھر میں ریلیاں نکال کر کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کرنے پر پوری قوم کا شکریہ بھی ادا کیا۔

تازہ ترین ویڈیوز